Системата на WH40k
2 posters
Страница 1 от 1
Системата на WH40k
Един от основните плюсове на системата е, че доста добре се справя с механиката на престрелките. Както и в истинския живот можеш да умреш бързо ако куршумът те уцели където трябва. Може и да те рани в ръката и да не ти направи нищо. Е, малко е трудно да уан-шотнеш някого, дори когато той е без броня, но два изстрела един след друг, когато уцелят гарантирано убиват неброниран човек.
Доста добра е механиката на пинването (ъммм, тва как се казва на български? Прикриване?), когато стреляш над главите на противниците си, за да ги накараш да се прикрият и да не могат да се показват и унищожителната сила на гранатите. И много добре е измислено как работи прикритието, когато се прикриеш.
И друго нещо, което ми харесва много - пак да си кажа за псайкърите. Тук няма могъщи магьосници като в ДиД. Тук, ако всеки човек свети в света на демоните като свещичка, която може да им привлече вниманието, най-слабият от псайкърите свети като клада. Когато се използва някаква магия всеки път има поне 10% шанс нещо да се обърка и да се получи психична аномалия. Там пък има 25% шанс не да се получи някакъв козметичен дефект на магията, а да се случи нещо ужасно и опасно, свързано с демоничните сили на имматериума. Тези шансове се качват в зависимост от това колко по-силна магия се прави.
Един вид - имаме магическа система, която е мрачна и опасна за всички. Магиите не се използват както в ДиД, или в Малазан, а се използват рядко и предпазливо. Такава магическа система, в която трябва да те е страх от това, че си магьосник, няма никъде из другите системи, които съм чел.
п.п. първоначално това беше отговор в долната тема, обаче видях, че е много системно и не роул-плейско и затова го отделих в нова тема. това е ипричината му да е непълно.
Доста добра е механиката на пинването (ъммм, тва как се казва на български? Прикриване?), когато стреляш над главите на противниците си, за да ги накараш да се прикрият и да не могат да се показват и унищожителната сила на гранатите. И много добре е измислено как работи прикритието, когато се прикриеш.
И друго нещо, което ми харесва много - пак да си кажа за псайкърите. Тук няма могъщи магьосници като в ДиД. Тук, ако всеки човек свети в света на демоните като свещичка, която може да им привлече вниманието, най-слабият от псайкърите свети като клада. Когато се използва някаква магия всеки път има поне 10% шанс нещо да се обърка и да се получи психична аномалия. Там пък има 25% шанс не да се получи някакъв козметичен дефект на магията, а да се случи нещо ужасно и опасно, свързано с демоничните сили на имматериума. Тези шансове се качват в зависимост от това колко по-силна магия се прави.
Един вид - имаме магическа система, която е мрачна и опасна за всички. Магиите не се използват както в ДиД, или в Малазан, а се използват рядко и предпазливо. Такава магическа система, в която трябва да те е страх от това, че си магьосник, няма никъде из другите системи, които съм чел.
п.п. първоначално това беше отговор в долната тема, обаче видях, че е много системно и не роул-плейско и затова го отделих в нова тема. това е ипричината му да е непълно.
Tezcatlipoca- ГОШО!
- Брой мнения : 24
Join date : 31.01.2011
Re: Системата на WH40k
Точ' така. Е такива детайли добавят дълбочината и привкуса на сетинга, за които говорим. В смисъл във всеки втори сетинг става въпрос, че манипулирането на неестественото по какъвто и да е начин е опасно и тези които го правят са подложени на гонения, но никаде другаде не става ясно аджеба ЗАЩО. Сякаш тва е некква далечна опасност, която се случва само на другите.
OneWithNothing- Баш-Лютия
- Брой мнения : 42
Join date : 01.02.2011
Местожителство : Майненбург.
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите