Светът в 41вото хилядолетие
5 posters
Страница 1 от 2
Страница 1 от 2 • 1, 2
Светът в 41вото хилядолетие
История на империума.
Използвани са елементи от статията на Владимир Крилов - Чешайър.
В началото
Човешката история във Warhammer 40 000 започва в 15-то хилядолетие. Тоест имало е нещо и преди това, но това не е важно. Именно тогава човечеството започнало да се разселва между звездите. Първо бавно, използвайки примитивни субсветлинни звездолети със спящи екипажи, човечеството се протегнало към новите светове. Колониите се основавали безразборно и не контактували едни със други. След това, след 5000 години такова усвояване, бил изобретен скоков двигател, който позволявал да се придвижват през подпространството много по-бързо и лесно, отколкото през космоса. Корабите в подпространстовто се управлявали от навигатори, хора, чиято генетика позволявала да усещат подпространствените течения. Човечеството се хвърлило към звездите подобно на пълноводна река, излязла от бреговете (или както биха казали Елдарите от Ултран – като чума). Подпространство се възприемало от всички като нещо нормално, и никой не знаел, че то е населено толкова гъсто, колкото козината на улично куче с паразити. Съществата от подпространството, които по-късно били наречени демони, тогава все още нямали сериозни сили, тъй като най-бляскавите им победи още били в далечното бъдеще. Те наблюдавали хората, слушали мислите им, чувствата и крояли коварни и жестоки планове за поробването и унищожаването на човечеството (а какви още планове могат да имат демони?). Десет хиляди години човечеството се разпростирало из космоса, срещало се с други раси, общувало и търгувало с елдарите, воювали с орките, забавлявало се с междуособни войни и завоевания. Но през 25-тото хилядолетие мирното съществуване на човечеството свършило. Естествено, след това елдарите, претоварени от вина и високомерие, казвали, че за всичко са виновни хората, които са ги довели до Падението, но ние знаем каква е истината.
Падението на Елдарите
Древната и могъща елдарска цивилизация съществувала много преди първият човек да обърне камък, за да намери червей за вечеря. Могъщи псионици, те подчинили силата на самото подпространство. Подчинявайки се на техните песни и заклинания, техните градове растели направо от земята и израствали в прекрасни и неповторими творения. Техните души били толкова силни, че те победили самата смърт и умирайки не изчезвали от лицето на Вселената подобно на изгасващ пламък, а се възраждали в новите поколения отново и отново, живот подир живот. Душите им чакали в подпространството раждането на елдарско дете, за да изпълнят девствения разум със силата и знанията на множество векове.
Но както се предполага, прекрасният живот не предразполагал към задълженията, свързани с раждането на деца. Дори в материалната си обвивка елдарите били безсмъртни и никой не искал да прекъсва стотиците години пирове и развлечения дори заради роднини, чакащи в подпространството възможността си за прераждане. Постепенно безтелесните души на елдарите в подпространството ставали все повече и повече и в един прекрасен ден (или по-скоро ужасен), демоните на подпространството нанесли на елдарите смъртоносен удар. В една секунда душите на елдарите загубили своята цялост и индивидуалност и освободената енергия довела до раждането на свръхдемона, един от Четирите бога на Хаоса, Слаанеш.
Раждането на Слаанеш се превърнало в катаклизъм с вселенски размери. Душите на всички елдари, имали лошия късмет да се намират където и да е из тяхната огромна империя, освен на някой от забравените от бога гранични светове в миг били изсмукани в подпространството и се влели в демона Слаанеш. Слаанеш станал четвъртия бог на Хаоса и се включил в играта на неговите братя, като финалната му цел и до днес е да обедини душите на всички елдари в себе си и така да стане най-могъщия.
Това, което спасило елдарската цивилизация от тотален крах било намирането на друга алтернативно измерение, което те нарекли Великата Паяжина (The Great Webway). Някои от оцелелите елдари, след тяхното Падение открили, че то е едва началото на дългия залез на тяхната могъща раса. Те открили, че Слаанеш бавно източва душите им. За да се спасят някои от тях избягали на различни малки групи в Паяжината, където основали своят велик град Комор, който съществува до днес - място на разврат и поквара, където елдарите живеят, следвайки старите си хедонистични идеали.
Друга група елдари приели предизвикателството и решили да не се крият. Те обвинили за раждането на Слаанеш охолоството и разгулът, в който тяхната раса затънала и се обявили против тях. Те се опитали да изградят ново общество в негостоприемния космос, живеейки според стандартите на Древните Елдари.
Раждането на Слаанеш нанесло сериозни поражения не само на елдарите, но на всички раси, пътуващи из галактиката. Заради образувалите се подпространствени бури колониите на хората изгубили възможностите си за комуникация една с друга и всички били откъснати. Някои се обявили за независими, други деградирали до различно технологично ниво, трети били унищожени. На самата Земя в слънчевата система настанали размирни години. Златният век на човешката цивилизация завършил преди да започне.
Императорът
Почти 5000 години Галактиката била разтрисана от могъщите приливи на подпространството. Човешките колонии се сражавали с демони, елдари, орки и други зли сили, защитавайки своето право на съществуване. Земята, изолирана от подпространствените бури от останалата вселена, съществувала сама, без да има влияние над другите човешки светове. Технологията се намирала в упадък, и единствените пазители на знанията от Златния Век оставали техножреците на Марс, кланящи се на Бога-Машина. В това време на Земята се родил човек, на когото било предначертано да измени лицето на Галактиката за близките 10 000 години. Сега вече никой не помни истинското му име, но всички го познават като Императора. Той започнал да изпълнява ролята, която съдбата му била определила (или той сам си определил?), когато дошъл съпроводен от следовниците си в столицата на една от многобройните държави на Земята и за една нощ завладял цялото кралство, побеждавайки многохилядната армия със силата на един отряд, в който нямало и стотина войни. Станал господар, той планомерно започнал да завладява Земята, докато не се превърнал в едноличен господар на люлката на човечеството. Опората на Императора и главната сила на неговата армия били първите Космически Десантчици – генетично подсилени хора-войни. Сътворени от Императора, те били нечовешки силни, ловки, издръжливи и бързи, в пъти превъзхождайки способностите на обикновенния човек и на равни начала се сражавали дори с демоните.
Но Императорът бил още и псионик, най-силният за цялата човешка история. В това време, когато Императорът завладял Земята, подпространствените бури в Галактиката започнали да затихват и с времето съвсем спрели, правейки междузвездните пътешествия отново възможни. Никой не знае дали това не е дело на волята на Императора. Завоювайки Земята, Императорът започнал да се готви към Великия Кръстоносен Поход през Галактиката с цел да обедини раздробеното човечество и да го противопостави на заплахата на хаоса и извънземните. За това Императорът създал 20 свръхдесантчици, Примархи, за които била заделена ролята на вождове и пълководци в бъдещия поход. Деянията на Императора не могли да не привлекът вниманието на най-заклетия враг на човечеството – Хаоса. Боговете на Хаоса изпратили към Земята своите верни слуги, Ветровете на подпространството, и те, завъртайки Земята в дивашки ураган, откраднали инкубаторите с все още неродените примархи и ги разхвърляли из галактиката.
Докосването на волята на Боговете на Хаоса отровило примархите и осуетило плановете на Императора да създаде идеалните хора. Примархите се раждали в различните кътчета на Галактиката и всеки от тях имал някакъв недостатък. Единият от тях се родил едноок подобно на циклоп, друг не получил ангелски криле, а някои, нямащи физически недостатъци, носили в себе си отровата на Хаоса, която изсмуквала от тях волята и силата им. Въпреки това, Императорът, започвайки Великия Кръстоносен Поход, с течение на времето си възвърнал всички примархи и те, признавайки Императора като свой създател и господар, вярно му служили на полетата на великата война.
След като Великият Кръстоносен Поход завършил Императора разделил галактиката на сектори и поверил управлението им на различни примарси. Всеки от тях имал под свое еднолично командване определена част от държавната машина. Самият император запазил за себе си Слънчевата Система и се върнал на земята, където започнал да строи Златния си трон. Никой не разбрал какъв е неговият план, как той ще надвие враговете на човечеството и ще предпази хората си от вечно дебнещия Хаос. Знае се само, че този план попречил на Императора да напусне Земята през последвалите събития и че единственото време, което той прекарал извън нея е трябвало да повери на най-силния си Псикарий да държи Дверите Адови затворени, за да не изсипят те своята демонска помия в галактиката.
Бунтът на Хорус
Най-великият от примархите бил Хорус. Той бил най-първото творение на Императора и най-любимото. Нямало равни на Хорус на бойното поле, и другите примархи се прекланяли пред неговата сила и воля. Но отровата на Хаоса също била силна в Хорус и хиляди гласове му нашепвали за неговата сила, воля и за това, че той е по-достоен от създателя си да стане предводител на човечеството. Хорус дълго се противопоставял на този шепот, но не издържал и неговата гордост надделяла над верността към Императора. След завършването на Кръстоносния Поход Хорус вдигнал бунт и започнал война срещу създателя си. Най-великите сред войните на човечеството, космическите десантчици, се разделили на два враждуващи лагера. От двадесетте Легиони на Императора само девет запазили верността към господаря си, още девет минали на страната на Хорус, а останалите два се изгубили в огъня на войната и всички данни за тях били изтрити от страниците на историята. Подобно на библейските огнени колела войната се претърколила по просторите на човешката империя. Не само десантчиците се сражавали един срещу други, но и отрядите на Имперската Гвардия и Титаническите Легиони на Техонжреците участвали в тази война. Тя разкъсала галактиката и в края на краищата, със сила, заблуда и терор Хорус преодолял съпротивата на лоялните войски и неговите кораби се насочили към Земята, сърцето на Империята, обителта на Императора. Най-кървавата и упорита битка се състояла около императорския дворец. Най-добрите сили на лоялистите го защитавали и най-фанатичните последователи на Хаоса обсаждали неговите стени. В края на краищата, виждайки че губи, Императорът взел единственото правилно решение. Заедно с двама верни примархи и отряд тежки пехотинци – Терминатори, той се пренесъл на бойната баржа на Хорус, за да нанесе удар по самото сърце на бунта.
На баржата се състояла титанична битка. В нея паднал ангелокрилият Сангвинус, примархът на Кървавите Ангели, паднал от ръката на Хорус, закривайки със себе си своя господар – Императора. Другият примарх на Имперските Юмруци, Рогал Дорн, в лични двубои сразил двама Принца на Хаоса от свитата на Хорус и така се покрил с вечна слава. Двубоят между Хорус и Императора завършил трагично и за двете страни. Хорус паднал сразен от ръката на Императора и последната му мисъл била непоносимото осъзнаване на дълбочините и мрака на падението му. Императорът получил смъртоносна рана и вероятно би умрял, ако не го бил спасил Рогал Дорн. Той пренесъл тялото на своя господар обратно в полуразрушения дворец, където останалите седем лоялни примархи се събрали след прогонването на деморализираните и разпръснати войски на хаоса. Горчиво оплаквали те неизбежната кончина на своя господар. От тях само Лерман Рас, примархът на Звездните Вълци, не плакал.
Златният Трон на Свещената Земя
И именно на него му хрумнала мисъл, която пронизала мрака на отчаянието и донесла решение. Той се обърнал към своите последователи, Железните Свещеници на Звездните Вълци, и те, призовавайки на помощ техножреците на Марс, направили Златния Трон на императора на саркофаг, в който стазисно поле поддържало физическия живот в тялото на Императора. Бидейки могъщ псионик, Императорът, намирайки се в стазис, макар и да не можел да се движи или да комуникира пряко с никого, продължил да изпълнява дълга си и да държи Хаосът на разстояние от своите поданици. Така била спасена светлината на Империята. От този момент Златният Трон на Свещената Земята се превърнал в център на Човешката империя във всяко едно отношение. Императорът бил източник на силата на Астромикон – подпространствен фар, който позволявал да се пътува през подпространството без опасност от демонски клопки. Назначени били съвет на Висши Лордове на Земята, които да управляват империята според "волята" на Императора и да се грижат за човечеството от негово име. Планът на Императора, за спасение на човечеството, какъвто и да бил той, бил изгубен, защото преди бунтът на Хорус той не бил разкрил тайната на никого. Така човечеството за втори път успяло да се провали още преди да е започнало.
Империумът днес
Днес, 10000 години по-късно Империумът не е направил никакъв технологичен прогрес. Напротив, много от неговите системи са в състояние на упадък и у мнозина се прокрадват еретичните мисли, че всъщност пропитата с корупция, невежество и некомпетентност Империя на Човечеството всъщност е предсмъртния гърч на Великата Раса на Хората и, че е въпрос просто на време тя да се срине под външен натиск и вътрешните си проблеми.
Все още остават огромни части от галактиката, които не са превзети от хората. Има места, където никога не са ходили хора след Великия Кръстоносен Поход. Огромна част от територията е изгубена от външни противници. Самите външни противници - различините извънземни раси укрепват върху умиращото тяло на човечеството и израстват по-силни, макар и те да са просто сенки на някогашното си могъщество. Технологията за строене на големи космически кръстосвачи е изгубена и всичко което може да прави човечеството е да поправя старите си космически съдове.
Образованието и науката за изоставени като еретични. Познания по технология имат единствено Машинния Култ на Омнисията, които вярват, че машината работи, не защото в нея протичат процеси и работят механизми, а защото е обладана от Машинния дух, който се призовава в нея, когато се натисне копчето "Включване". Те ревностно пазят тези познания и наказват всеки, дръзнал да ги изнесе или да се отклони от техните догми.
Из империята започват да се появяват все повече Псикарии. Техните умения са могъщи, но хаотични. Всеки един от тях, когато прави своите заклинания всъщност манипулира нишките на реалността и заплашва да я разкъса и да излее Хаосът от Подпространството в Галактиката. Затова всички Псикарий са ловени от Адепта Астра Телепатика, училището за Псикарий в Империята, която кръстосва човешките светове и събира всички, проявили псионични способности на борда на своите черни кораби. Там те са подлагани на различни тавматургични ритуали, за да се предпазят от демонското влияние и са изпращани пред Златния Трон на Императора, където самият Император надниква в съзнанието им. Ако те са достатъчно силни успяват да издържат неговия поглед и се прераждат като продължения на неговата воля. Тези, които не оцеляват вливат душите си в Душата на Императора и му позваляват той да продължава съществуването си.
Населението в Империята е постоянно репресирано от държавния апарат. И това няма как да е иначе, защото в тоталната война на 41-ото хилядолетие човечеството трябва да впрегне всичките си сили, ако иска да оцелее. Щастливи са тези, които умират, преуморени от труд в пещите на Кошерните светове, защото тези, които нямат щастието да живеят в Империята нямат дори тази привилегия - да живеят, за да служат.
Контактът с всички извънземни раси (или както са известни под общото си наименование "ксеноси") е обявен за незаконен по повелите на Императора и се наказва жестоко. Създаден е специален орган - Инквизицията, която трябва да следи за спазването на реда в Империята.
Тъмните Елдари, бързи и неуязвими за обикновени противници постоянно тормозят човечеството като излизат от своята "паяжина" и нападат човешки светове, които поробват и изселват към своята планета Комор. Никой повече не вижда тези хора.
Макар Светлите Елдари да са обявили пътищата, по които вървят тъмните им братя за еретични по техните разбирания, по никакъв начин не са по-гостоприемни към хората. В най-добрия случай се отнасят към тях с безмерна ароганстност и им позволяват да живеят ако не им пречат. Светлите Елдари предявяват претенции към огромно количество от човешките светове, като твърдят че те са техни по рожденото им право и не се колебаят да ги "тераформират" по техен вкус като първа стъпка е изтребването на всички вредители.
Орките, както винаги безмозъчни и садистични организират огромни армии, които за да се хранят имат нужда да паризитират върху нови планети.
От извън пределите на галактиката се появяват новите Тираниди, които са решили да залеят и тази галактика и да изсмучат ресурсите й преди да си тръгнат от нея.
Старите врагове на Елдарите, безсмъртните Некрони започват да се раздвижват в гробовете си и да предявават отдавна забравени от всички претенции към системи от галактиката.
В тази ситуаиция от Подпространството четирите бога на Хаоса - Корн - кървавият бог на войната, Тзенч - непостоянния бог на промяната, Нъргъл - великият бог на упадъка и най-младият Слаанеш - Принцът на Излишъка, когато не са заети да сблъскват демонските си орди в постоянната война, която водят помежду си, гледат със задоволство към човешкия империум, покваряват все нови и нови души и чакат Светлината на Императора да изгасне, за да се изсипят в тъмната космическа нощ.
Използвани са елементи от статията на Владимир Крилов - Чешайър.
В началото
Човешката история във Warhammer 40 000 започва в 15-то хилядолетие. Тоест имало е нещо и преди това, но това не е важно. Именно тогава човечеството започнало да се разселва между звездите. Първо бавно, използвайки примитивни субсветлинни звездолети със спящи екипажи, човечеството се протегнало към новите светове. Колониите се основавали безразборно и не контактували едни със други. След това, след 5000 години такова усвояване, бил изобретен скоков двигател, който позволявал да се придвижват през подпространството много по-бързо и лесно, отколкото през космоса. Корабите в подпространстовто се управлявали от навигатори, хора, чиято генетика позволявала да усещат подпространствените течения. Човечеството се хвърлило към звездите подобно на пълноводна река, излязла от бреговете (или както биха казали Елдарите от Ултран – като чума). Подпространство се възприемало от всички като нещо нормално, и никой не знаел, че то е населено толкова гъсто, колкото козината на улично куче с паразити. Съществата от подпространството, които по-късно били наречени демони, тогава все още нямали сериозни сили, тъй като най-бляскавите им победи още били в далечното бъдеще. Те наблюдавали хората, слушали мислите им, чувствата и крояли коварни и жестоки планове за поробването и унищожаването на човечеството (а какви още планове могат да имат демони?). Десет хиляди години човечеството се разпростирало из космоса, срещало се с други раси, общувало и търгувало с елдарите, воювали с орките, забавлявало се с междуособни войни и завоевания. Но през 25-тото хилядолетие мирното съществуване на човечеството свършило. Естествено, след това елдарите, претоварени от вина и високомерие, казвали, че за всичко са виновни хората, които са ги довели до Падението, но ние знаем каква е истината.
Падението на Елдарите
Древната и могъща елдарска цивилизация съществувала много преди първият човек да обърне камък, за да намери червей за вечеря. Могъщи псионици, те подчинили силата на самото подпространство. Подчинявайки се на техните песни и заклинания, техните градове растели направо от земята и израствали в прекрасни и неповторими творения. Техните души били толкова силни, че те победили самата смърт и умирайки не изчезвали от лицето на Вселената подобно на изгасващ пламък, а се възраждали в новите поколения отново и отново, живот подир живот. Душите им чакали в подпространството раждането на елдарско дете, за да изпълнят девствения разум със силата и знанията на множество векове.
Но както се предполага, прекрасният живот не предразполагал към задълженията, свързани с раждането на деца. Дори в материалната си обвивка елдарите били безсмъртни и никой не искал да прекъсва стотиците години пирове и развлечения дори заради роднини, чакащи в подпространството възможността си за прераждане. Постепенно безтелесните души на елдарите в подпространството ставали все повече и повече и в един прекрасен ден (или по-скоро ужасен), демоните на подпространството нанесли на елдарите смъртоносен удар. В една секунда душите на елдарите загубили своята цялост и индивидуалност и освободената енергия довела до раждането на свръхдемона, един от Четирите бога на Хаоса, Слаанеш.
Раждането на Слаанеш се превърнало в катаклизъм с вселенски размери. Душите на всички елдари, имали лошия късмет да се намират където и да е из тяхната огромна империя, освен на някой от забравените от бога гранични светове в миг били изсмукани в подпространството и се влели в демона Слаанеш. Слаанеш станал четвъртия бог на Хаоса и се включил в играта на неговите братя, като финалната му цел и до днес е да обедини душите на всички елдари в себе си и така да стане най-могъщия.
Това, което спасило елдарската цивилизация от тотален крах било намирането на друга алтернативно измерение, което те нарекли Великата Паяжина (The Great Webway). Някои от оцелелите елдари, след тяхното Падение открили, че то е едва началото на дългия залез на тяхната могъща раса. Те открили, че Слаанеш бавно източва душите им. За да се спасят някои от тях избягали на различни малки групи в Паяжината, където основали своят велик град Комор, който съществува до днес - място на разврат и поквара, където елдарите живеят, следвайки старите си хедонистични идеали.
Друга група елдари приели предизвикателството и решили да не се крият. Те обвинили за раждането на Слаанеш охолоството и разгулът, в който тяхната раса затънала и се обявили против тях. Те се опитали да изградят ново общество в негостоприемния космос, живеейки според стандартите на Древните Елдари.
Раждането на Слаанеш нанесло сериозни поражения не само на елдарите, но на всички раси, пътуващи из галактиката. Заради образувалите се подпространствени бури колониите на хората изгубили възможностите си за комуникация една с друга и всички били откъснати. Някои се обявили за независими, други деградирали до различно технологично ниво, трети били унищожени. На самата Земя в слънчевата система настанали размирни години. Златният век на човешката цивилизация завършил преди да започне.
Императорът
Почти 5000 години Галактиката била разтрисана от могъщите приливи на подпространството. Човешките колонии се сражавали с демони, елдари, орки и други зли сили, защитавайки своето право на съществуване. Земята, изолирана от подпространствените бури от останалата вселена, съществувала сама, без да има влияние над другите човешки светове. Технологията се намирала в упадък, и единствените пазители на знанията от Златния Век оставали техножреците на Марс, кланящи се на Бога-Машина. В това време на Земята се родил човек, на когото било предначертано да измени лицето на Галактиката за близките 10 000 години. Сега вече никой не помни истинското му име, но всички го познават като Императора. Той започнал да изпълнява ролята, която съдбата му била определила (или той сам си определил?), когато дошъл съпроводен от следовниците си в столицата на една от многобройните държави на Земята и за една нощ завладял цялото кралство, побеждавайки многохилядната армия със силата на един отряд, в който нямало и стотина войни. Станал господар, той планомерно започнал да завладява Земята, докато не се превърнал в едноличен господар на люлката на човечеството. Опората на Императора и главната сила на неговата армия били първите Космически Десантчици – генетично подсилени хора-войни. Сътворени от Императора, те били нечовешки силни, ловки, издръжливи и бързи, в пъти превъзхождайки способностите на обикновенния човек и на равни начала се сражавали дори с демоните.
Но Императорът бил още и псионик, най-силният за цялата човешка история. В това време, когато Императорът завладял Земята, подпространствените бури в Галактиката започнали да затихват и с времето съвсем спрели, правейки междузвездните пътешествия отново възможни. Никой не знае дали това не е дело на волята на Императора. Завоювайки Земята, Императорът започнал да се готви към Великия Кръстоносен Поход през Галактиката с цел да обедини раздробеното човечество и да го противопостави на заплахата на хаоса и извънземните. За това Императорът създал 20 свръхдесантчици, Примархи, за които била заделена ролята на вождове и пълководци в бъдещия поход. Деянията на Императора не могли да не привлекът вниманието на най-заклетия враг на човечеството – Хаоса. Боговете на Хаоса изпратили към Земята своите верни слуги, Ветровете на подпространството, и те, завъртайки Земята в дивашки ураган, откраднали инкубаторите с все още неродените примархи и ги разхвърляли из галактиката.
Докосването на волята на Боговете на Хаоса отровило примархите и осуетило плановете на Императора да създаде идеалните хора. Примархите се раждали в различните кътчета на Галактиката и всеки от тях имал някакъв недостатък. Единият от тях се родил едноок подобно на циклоп, друг не получил ангелски криле, а някои, нямащи физически недостатъци, носили в себе си отровата на Хаоса, която изсмуквала от тях волята и силата им. Въпреки това, Императорът, започвайки Великия Кръстоносен Поход, с течение на времето си възвърнал всички примархи и те, признавайки Императора като свой създател и господар, вярно му служили на полетата на великата война.
След като Великият Кръстоносен Поход завършил Императора разделил галактиката на сектори и поверил управлението им на различни примарси. Всеки от тях имал под свое еднолично командване определена част от държавната машина. Самият император запазил за себе си Слънчевата Система и се върнал на земята, където започнал да строи Златния си трон. Никой не разбрал какъв е неговият план, как той ще надвие враговете на човечеството и ще предпази хората си от вечно дебнещия Хаос. Знае се само, че този план попречил на Императора да напусне Земята през последвалите събития и че единственото време, което той прекарал извън нея е трябвало да повери на най-силния си Псикарий да държи Дверите Адови затворени, за да не изсипят те своята демонска помия в галактиката.
Бунтът на Хорус
Най-великият от примархите бил Хорус. Той бил най-първото творение на Императора и най-любимото. Нямало равни на Хорус на бойното поле, и другите примархи се прекланяли пред неговата сила и воля. Но отровата на Хаоса също била силна в Хорус и хиляди гласове му нашепвали за неговата сила, воля и за това, че той е по-достоен от създателя си да стане предводител на човечеството. Хорус дълго се противопоставял на този шепот, но не издържал и неговата гордост надделяла над верността към Императора. След завършването на Кръстоносния Поход Хорус вдигнал бунт и започнал война срещу създателя си. Най-великите сред войните на човечеството, космическите десантчици, се разделили на два враждуващи лагера. От двадесетте Легиони на Императора само девет запазили верността към господаря си, още девет минали на страната на Хорус, а останалите два се изгубили в огъня на войната и всички данни за тях били изтрити от страниците на историята. Подобно на библейските огнени колела войната се претърколила по просторите на човешката империя. Не само десантчиците се сражавали един срещу други, но и отрядите на Имперската Гвардия и Титаническите Легиони на Техонжреците участвали в тази война. Тя разкъсала галактиката и в края на краищата, със сила, заблуда и терор Хорус преодолял съпротивата на лоялните войски и неговите кораби се насочили към Земята, сърцето на Империята, обителта на Императора. Най-кървавата и упорита битка се състояла около императорския дворец. Най-добрите сили на лоялистите го защитавали и най-фанатичните последователи на Хаоса обсаждали неговите стени. В края на краищата, виждайки че губи, Императорът взел единственото правилно решение. Заедно с двама верни примархи и отряд тежки пехотинци – Терминатори, той се пренесъл на бойната баржа на Хорус, за да нанесе удар по самото сърце на бунта.
На баржата се състояла титанична битка. В нея паднал ангелокрилият Сангвинус, примархът на Кървавите Ангели, паднал от ръката на Хорус, закривайки със себе си своя господар – Императора. Другият примарх на Имперските Юмруци, Рогал Дорн, в лични двубои сразил двама Принца на Хаоса от свитата на Хорус и така се покрил с вечна слава. Двубоят между Хорус и Императора завършил трагично и за двете страни. Хорус паднал сразен от ръката на Императора и последната му мисъл била непоносимото осъзнаване на дълбочините и мрака на падението му. Императорът получил смъртоносна рана и вероятно би умрял, ако не го бил спасил Рогал Дорн. Той пренесъл тялото на своя господар обратно в полуразрушения дворец, където останалите седем лоялни примархи се събрали след прогонването на деморализираните и разпръснати войски на хаоса. Горчиво оплаквали те неизбежната кончина на своя господар. От тях само Лерман Рас, примархът на Звездните Вълци, не плакал.
Златният Трон на Свещената Земя
И именно на него му хрумнала мисъл, която пронизала мрака на отчаянието и донесла решение. Той се обърнал към своите последователи, Железните Свещеници на Звездните Вълци, и те, призовавайки на помощ техножреците на Марс, направили Златния Трон на императора на саркофаг, в който стазисно поле поддържало физическия живот в тялото на Императора. Бидейки могъщ псионик, Императорът, намирайки се в стазис, макар и да не можел да се движи или да комуникира пряко с никого, продължил да изпълнява дълга си и да държи Хаосът на разстояние от своите поданици. Така била спасена светлината на Империята. От този момент Златният Трон на Свещената Земята се превърнал в център на Човешката империя във всяко едно отношение. Императорът бил източник на силата на Астромикон – подпространствен фар, който позволявал да се пътува през подпространството без опасност от демонски клопки. Назначени били съвет на Висши Лордове на Земята, които да управляват империята според "волята" на Императора и да се грижат за човечеството от негово име. Планът на Императора, за спасение на човечеството, какъвто и да бил той, бил изгубен, защото преди бунтът на Хорус той не бил разкрил тайната на никого. Така човечеството за втори път успяло да се провали още преди да е започнало.
Империумът днес
Днес, 10000 години по-късно Империумът не е направил никакъв технологичен прогрес. Напротив, много от неговите системи са в състояние на упадък и у мнозина се прокрадват еретичните мисли, че всъщност пропитата с корупция, невежество и некомпетентност Империя на Човечеството всъщност е предсмъртния гърч на Великата Раса на Хората и, че е въпрос просто на време тя да се срине под външен натиск и вътрешните си проблеми.
Все още остават огромни части от галактиката, които не са превзети от хората. Има места, където никога не са ходили хора след Великия Кръстоносен Поход. Огромна част от територията е изгубена от външни противници. Самите външни противници - различините извънземни раси укрепват върху умиращото тяло на човечеството и израстват по-силни, макар и те да са просто сенки на някогашното си могъщество. Технологията за строене на големи космически кръстосвачи е изгубена и всичко което може да прави човечеството е да поправя старите си космически съдове.
Образованието и науката за изоставени като еретични. Познания по технология имат единствено Машинния Култ на Омнисията, които вярват, че машината работи, не защото в нея протичат процеси и работят механизми, а защото е обладана от Машинния дух, който се призовава в нея, когато се натисне копчето "Включване". Те ревностно пазят тези познания и наказват всеки, дръзнал да ги изнесе или да се отклони от техните догми.
Из империята започват да се появяват все повече Псикарии. Техните умения са могъщи, но хаотични. Всеки един от тях, когато прави своите заклинания всъщност манипулира нишките на реалността и заплашва да я разкъса и да излее Хаосът от Подпространството в Галактиката. Затова всички Псикарий са ловени от Адепта Астра Телепатика, училището за Псикарий в Империята, която кръстосва човешките светове и събира всички, проявили псионични способности на борда на своите черни кораби. Там те са подлагани на различни тавматургични ритуали, за да се предпазят от демонското влияние и са изпращани пред Златния Трон на Императора, където самият Император надниква в съзнанието им. Ако те са достатъчно силни успяват да издържат неговия поглед и се прераждат като продължения на неговата воля. Тези, които не оцеляват вливат душите си в Душата на Императора и му позваляват той да продължава съществуването си.
Населението в Империята е постоянно репресирано от държавния апарат. И това няма как да е иначе, защото в тоталната война на 41-ото хилядолетие човечеството трябва да впрегне всичките си сили, ако иска да оцелее. Щастливи са тези, които умират, преуморени от труд в пещите на Кошерните светове, защото тези, които нямат щастието да живеят в Империята нямат дори тази привилегия - да живеят, за да служат.
Контактът с всички извънземни раси (или както са известни под общото си наименование "ксеноси") е обявен за незаконен по повелите на Императора и се наказва жестоко. Създаден е специален орган - Инквизицията, която трябва да следи за спазването на реда в Империята.
Тъмните Елдари, бързи и неуязвими за обикновени противници постоянно тормозят човечеството като излизат от своята "паяжина" и нападат човешки светове, които поробват и изселват към своята планета Комор. Никой повече не вижда тези хора.
Макар Светлите Елдари да са обявили пътищата, по които вървят тъмните им братя за еретични по техните разбирания, по никакъв начин не са по-гостоприемни към хората. В най-добрия случай се отнасят към тях с безмерна ароганстност и им позволяват да живеят ако не им пречат. Светлите Елдари предявяват претенции към огромно количество от човешките светове, като твърдят че те са техни по рожденото им право и не се колебаят да ги "тераформират" по техен вкус като първа стъпка е изтребването на всички вредители.
Орките, както винаги безмозъчни и садистични организират огромни армии, които за да се хранят имат нужда да паризитират върху нови планети.
От извън пределите на галактиката се появяват новите Тираниди, които са решили да залеят и тази галактика и да изсмучат ресурсите й преди да си тръгнат от нея.
Старите врагове на Елдарите, безсмъртните Некрони започват да се раздвижват в гробовете си и да предявават отдавна забравени от всички претенции към системи от галактиката.
В тази ситуаиция от Подпространството четирите бога на Хаоса - Корн - кървавият бог на войната, Тзенч - непостоянния бог на промяната, Нъргъл - великият бог на упадъка и най-младият Слаанеш - Принцът на Излишъка, когато не са заети да сблъскват демонските си орди в постоянната война, която водят помежду си, гледат със задоволство към човешкия империум, покваряват все нови и нови души и чакат Светлината на Императора да изгасне, за да се изсипят в тъмната космическа нощ.
Tezcatlipoca- ГОШО!
- Брой мнения : 24
Join date : 31.01.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Защо да играем в 41-вото хилядолетие?
Основната причина за игра в 41-вото хилядолетие, няма какво да се лъжем, е сетинга. Сетингът е силно фантастичен и изключително мрачен. Възможности за игра засега има само за хора (въпреки многото уайнване по чужди форуми "искаме елдари и хаос спейс маринки").
Хората живеят в огромна империя, простираща се над стотици слънчеви системи. Империята на хората е мрачна. Всички институции са корумпирани. Силните се хранят от по-слабите (на някои места и буквално). Пълно е със забравени парчета технология. Из всички градове единствената законна религия е култът към императора. Строят се огромни готически катедрали (понякога с размерите на цели планети), където единствената цел е почитането на Бога Император. Хората навсякъде нямат добра алтернатива и все пак всички я търсят. Възможности за нелегални хаотични култове, за контрабандни връзки с извънземни има навсякъде. Възможности за космическо пиратство също. Войната е константа. Империумът непрекъснато воюва с редица раси за десетки светове, където непрекъснато са изпращани милиони войници, които да защитават с кръвта си своите роднини на мирните планети.
Императорът по никакъв начин не е добър. Той е добър, защото е пречката пред демоните да разкъсат човечеството. Но цената, която човечество плаща за това е огромна. Императорът е безжизнен вампир, който живее в своя Златен "Ковчег" и за да продължава да живее трябва да яде псайкъри.
Извънземните обикновено не преговарят, а стрелят. Демонските богове не са никаква алтернатива на императора, защото те по никакъв начин не искат просперитета на човечеството. Човечеството е оставено да се оправя само или да умре.
Мутанти, изкривени от космическа и атомна радиация и обявени за еретични, се опитват да оцелеят.
Космически кораби с екипажи от хиляди кръстосват империума и пренасят важни стоки и войска. (Тук корабите не са корабите от Стар Уърс. Тук трудно се намира кораб с екипаж от под 5000 души. Всички междусистемни кораби са предвидени за дълги пътувания и от техните екипажи не се очаква никога да ги напускат. Те се раждат, живеят и умират на борда. Те образуват градове, в които живеят. Космическият кораб тук всъщност не е космически кораб. Той е едно летящо графство, подчинено на капитана, където хората живеят, почитат императора, забавляват се, женят се, почитат императора, раждат деца, ходят на работа, отново почитат императора и умират. И пак почитат императора.)
В тези времена се раждат герои. Но вашите герои, героите на играчите, обикновено не оцеляват, за да станат герои.
Някои започват млади и невинни. Върху всички се отразява покварата на Вселената. Невъзможно е в такъв свят да оцелееш дълго във вида, в който си излязъл от утробата на майка си (или от кувиоза на космическия кораб). Особено когато си на фронта на човечеството и отстояваш правата му срещу престъпници, мутанти, пирати, ксеноси или демони. Някои от тях успяват, след десетки физически и духовни рани да станат герои. 99,999% умират по пътя. А тези които оцелеят живеят като инвалиди в някой забравен от Императора апартамент на обикновена планета, с пенсията на военоветеран, не могат да спят заради кошмарите, които ги спохождат щом си затворят очите и са доволни, защото като са изложили телата си на еретичните куршуми и душите на демонския огън са предпазили хиляди други невинни от същата съдба. Хиляди, които вместо да бъдат унищожени и доведени до невъзможност да работят в момента се потят в пещите, правят оръжия и се грижат машината да работи.
Други започват опитни и покварени. Те са богати, арогантни и им е ясно, че в тази вселената най-доброто, което могат да направят е да станат неприлично богати и да живеят според старите елдарски принципи на охолство. Осъзнали са, че доброто не се награждава и че от него няма смисъл, защото се губи в купчините помия. Затова са се отдали на най-висшия идеал - правят добро на себе си.
Трети са Богоизбрани да станат космически пехотинци. ТЕ се раждат герои. Те трябва да стоят и да бъдат първия най-силен страж на човечеството срещу неговите врагове. Тази книга обаче аз още не съм я чел
Основната причина за игра в 41-вото хилядолетие, няма какво да се лъжем, е сетинга. Сетингът е силно фантастичен и изключително мрачен. Възможности за игра засега има само за хора (въпреки многото уайнване по чужди форуми "искаме елдари и хаос спейс маринки").
Хората живеят в огромна империя, простираща се над стотици слънчеви системи. Империята на хората е мрачна. Всички институции са корумпирани. Силните се хранят от по-слабите (на някои места и буквално). Пълно е със забравени парчета технология. Из всички градове единствената законна религия е култът към императора. Строят се огромни готически катедрали (понякога с размерите на цели планети), където единствената цел е почитането на Бога Император. Хората навсякъде нямат добра алтернатива и все пак всички я търсят. Възможности за нелегални хаотични култове, за контрабандни връзки с извънземни има навсякъде. Възможности за космическо пиратство също. Войната е константа. Империумът непрекъснато воюва с редица раси за десетки светове, където непрекъснато са изпращани милиони войници, които да защитават с кръвта си своите роднини на мирните планети.
Императорът по никакъв начин не е добър. Той е добър, защото е пречката пред демоните да разкъсат човечеството. Но цената, която човечество плаща за това е огромна. Императорът е безжизнен вампир, който живее в своя Златен "Ковчег" и за да продължава да живее трябва да яде псайкъри.
Извънземните обикновено не преговарят, а стрелят. Демонските богове не са никаква алтернатива на императора, защото те по никакъв начин не искат просперитета на човечеството. Човечеството е оставено да се оправя само или да умре.
Мутанти, изкривени от космическа и атомна радиация и обявени за еретични, се опитват да оцелеят.
Космически кораби с екипажи от хиляди кръстосват империума и пренасят важни стоки и войска. (Тук корабите не са корабите от Стар Уърс. Тук трудно се намира кораб с екипаж от под 5000 души. Всички междусистемни кораби са предвидени за дълги пътувания и от техните екипажи не се очаква никога да ги напускат. Те се раждат, живеят и умират на борда. Те образуват градове, в които живеят. Космическият кораб тук всъщност не е космически кораб. Той е едно летящо графство, подчинено на капитана, където хората живеят, почитат императора, забавляват се, женят се, почитат императора, раждат деца, ходят на работа, отново почитат императора и умират. И пак почитат императора.)
В тези времена се раждат герои. Но вашите герои, героите на играчите, обикновено не оцеляват, за да станат герои.
Някои започват млади и невинни. Върху всички се отразява покварата на Вселената. Невъзможно е в такъв свят да оцелееш дълго във вида, в който си излязъл от утробата на майка си (или от кувиоза на космическия кораб). Особено когато си на фронта на човечеството и отстояваш правата му срещу престъпници, мутанти, пирати, ксеноси или демони. Някои от тях успяват, след десетки физически и духовни рани да станат герои. 99,999% умират по пътя. А тези които оцелеят живеят като инвалиди в някой забравен от Императора апартамент на обикновена планета, с пенсията на военоветеран, не могат да спят заради кошмарите, които ги спохождат щом си затворят очите и са доволни, защото като са изложили телата си на еретичните куршуми и душите на демонския огън са предпазили хиляди други невинни от същата съдба. Хиляди, които вместо да бъдат унищожени и доведени до невъзможност да работят в момента се потят в пещите, правят оръжия и се грижат машината да работи.
Други започват опитни и покварени. Те са богати, арогантни и им е ясно, че в тази вселената най-доброто, което могат да направят е да станат неприлично богати и да живеят според старите елдарски принципи на охолство. Осъзнали са, че доброто не се награждава и че от него няма смисъл, защото се губи в купчините помия. Затова са се отдали на най-висшия идеал - правят добро на себе си.
Трети са Богоизбрани да станат космически пехотинци. ТЕ се раждат герои. Те трябва да стоят и да бъдат първия най-силен страж на човечеството срещу неговите врагове. Тази книга обаче аз още не съм я чел
Последната промяна е направена от Smoking Mirror на Сря Фев 02, 2011 5:24 am; мнението е било променяно общо 1 път
Tezcatlipoca- ГОШО!
- Брой мнения : 24
Join date : 31.01.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Значи можеме да възтановиме императора и да разбереме какъв е бил неговия план, нали?
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Амииии, не. Това няма как да стане.
Целта на една много много епична кампания би могла да бъде да научите какъв е бил планът на Императора и да го изпълните вие. Обаче и това няма как да стане. Просто няма как да се водят такива кампании. Е, то сигурно има, но аз поне не бих ги водил.
Тука целта на кампаниите е много по-прозаична. В тая система никой не спасява светове, вселени и раси. В тази система целта на героите е да оцелеят. Целта им е да спасят някоя планета, да изкоренят някоя ерес. Може би първия пост малко грешно представя света, щото го представя в неговата епична част. Системата е обратното на епична. Целта на системата е да ти покаже колко си крехък и как един куршум на правилното място може да прекрати живота на героя ти. В тая ситема играчите са просто мааааалки зъбни колелца в един огромен механизъм. Тяхната работа е да се въртят и на никого да не му прави впечатление, защото това се очаква от тях. Напротив, ако се счупят ще направят по-голямо впечатление, защото ти не похвалваш зъбните колела на часовника ти, че се въртят, но когато някое от тях се счупи го псуваш, защото часовникът ти не работи.
Да не говорим, че ония работи, писани в първия пост героят ти не ги знае. 90% от онова е забранено познание, което прекалено малко хора от инквизицята знаят и ако някой разбере, че го знаеш вероятно ще те убие с напалм твърде бързо. Да не говорим, че няма един човек, който да знае всички подробности (освен Императора примерно, ама той няма как да ти ги каже. И Хорус, ама той е мъртъв. И Слаанеш, ама той е по-добре да не ти ги казва.) и въобще е невъзможно.
Всъщност относително адекватен финал на една кампания би бил героите да научат тая история, както е написана горе.
ОСвен това сетингът е огромен. Много по-голям от всеки един ДиД сетинг с всичките му измерения. Тук просто няма измерения. Има планети. Безброй планети.
Но виж, ако предпочиташ да играеш игри, в които си ГЕРОЯТ, а не зъбното колелце, което си се върти и оцелява можеш да отидеш във форума за Екзалтед. Там точно на това е наблегнато, там сетинга, макар че е прекалено малък по мое мнение, е супер епичен и там целта ти е да счупиш сетинга и да спасиш света от унищожението му. Тука никой водещ не би ти позволил да счупиш сетинга. Евентуално би било позволено някаква форма на заобикаляне, но...
Целта на една много много епична кампания би могла да бъде да научите какъв е бил планът на Императора и да го изпълните вие. Обаче и това няма как да стане. Просто няма как да се водят такива кампании. Е, то сигурно има, но аз поне не бих ги водил.
Тука целта на кампаниите е много по-прозаична. В тая система никой не спасява светове, вселени и раси. В тази система целта на героите е да оцелеят. Целта им е да спасят някоя планета, да изкоренят някоя ерес. Може би първия пост малко грешно представя света, щото го представя в неговата епична част. Системата е обратното на епична. Целта на системата е да ти покаже колко си крехък и как един куршум на правилното място може да прекрати живота на героя ти. В тая ситема играчите са просто мааааалки зъбни колелца в един огромен механизъм. Тяхната работа е да се въртят и на никого да не му прави впечатление, защото това се очаква от тях. Напротив, ако се счупят ще направят по-голямо впечатление, защото ти не похвалваш зъбните колела на часовника ти, че се въртят, но когато някое от тях се счупи го псуваш, защото часовникът ти не работи.
Да не говорим, че ония работи, писани в първия пост героят ти не ги знае. 90% от онова е забранено познание, което прекалено малко хора от инквизицята знаят и ако някой разбере, че го знаеш вероятно ще те убие с напалм твърде бързо. Да не говорим, че няма един човек, който да знае всички подробности (освен Императора примерно, ама той няма как да ти ги каже. И Хорус, ама той е мъртъв. И Слаанеш, ама той е по-добре да не ти ги казва.) и въобще е невъзможно.
Всъщност относително адекватен финал на една кампания би бил героите да научат тая история, както е написана горе.
ОСвен това сетингът е огромен. Много по-голям от всеки един ДиД сетинг с всичките му измерения. Тук просто няма измерения. Има планети. Безброй планети.
Но виж, ако предпочиташ да играеш игри, в които си ГЕРОЯТ, а не зъбното колелце, което си се върти и оцелява можеш да отидеш във форума за Екзалтед. Там точно на това е наблегнато, там сетинга, макар че е прекалено малък по мое мнение, е супер епичен и там целта ти е да счупиш сетинга и да спасиш света от унищожението му. Тука никой водещ не би ти позволил да счупиш сетинга. Евентуално би било позволено някаква форма на заобикаляне, но...
Tezcatlipoca- ГОШО!
- Брой мнения : 24
Join date : 31.01.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
И тук най-якото е, че колкото и да си голям винаги има един рандъм Тиранид/демон/некрон дето е по-голям от тебе. Тука дори да си най-пекания стар ветеран, ако няколко прошляка ти устроят засада си взимаш, освен ако не си научил най-важното правило - БЯГАЙ ДОКАТО Е ВРЕМЕ! Тук лечението е суууупер тегаво - аз си спомням с един мой герой половината сесия изкарах на косъм от смъртта щото нещата се случваха, а аз нямаше кога да седя в лазарета.
Даже си спомням, че бяхме дискутирали, че Империята в Стар Уорс е доста по-хуманна, от тази в Уорхамър /хем тука уж са "добрите"/
Даже си спомням, че бяхме дискутирали, че Империята в Стар Уорс е доста по-хуманна, от тази в Уорхамър /хем тука уж са "добрите"/
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
От днес започвам да изразявам благодарност към колелцата в часовника ми! (See, I'm beating the system even now!)
Но виж, като сетинга е голям това не означава че истината я няма (Примерно ти каза магията и high tech-a съществуват, безсмъртието също), просто тя е изключително закътана и е почти невъзможно да се докопаш до нея. Правилото в този случай е, както каза да бъдеш умен. Проблемът е не, че няма възможности, а че има прекалено много и общото ниво не е високо, за това повечето индивиди нямат въчможност да надминат това ниво. Колкото е по голям сетинга толкова повече възможност има за развитие и както каза, толкова повече могат да те убият.
Тъй де, не познавам системата и щом казваш, че се умира 99.999% от случайте значи тази система ще е хубаво упражнение по оцеляване, пък тукувиж някой ден намерил някой някоя сочна тайна, която да му позволи да попромени нещатата (или по скоро ако някой ден, водещият на една такава игра реши да се сети за това колелце в часовника му, което му е служило в продължение на (...insert watch's age here...) време)
Но виж, като сетинга е голям това не означава че истината я няма (Примерно ти каза магията и high tech-a съществуват, безсмъртието също), просто тя е изключително закътана и е почти невъзможно да се докопаш до нея. Правилото в този случай е, както каза да бъдеш умен. Проблемът е не, че няма възможности, а че има прекалено много и общото ниво не е високо, за това повечето индивиди нямат въчможност да надминат това ниво. Колкото е по голям сетинга толкова повече възможност има за развитие и както каза, толкова повече могат да те убият.
Тъй де, не познавам системата и щом казваш, че се умира 99.999% от случайте значи тази система ще е хубаво упражнение по оцеляване, пък тукувиж някой ден намерил някой някоя сочна тайна, която да му позволи да попромени нещатата (или по скоро ако някой ден, водещият на една такава игра реши да се сети за това колелце в часовника му, което му е служило в продължение на (...insert watch's age here...) време)
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Thought begets reason
Reason begets doubt
Doubt begets heresy
Heresy begets retribution!
Purge the heretic!
That is the credo of the Inquisition! No one is innocent!
Reason begets doubt
Doubt begets heresy
Heresy begets retribution!
Purge the heretic!
That is the credo of the Inquisition! No one is innocent!
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Unsummoner написа:Thought begets reason
Reason begets doubt
Doubt begets heresy
Heresy begets retribution!
Purge the heretic!
That is the credo of the Inquisition! No one is innocent!
Cool, looks like a bunch of guys one can really sit in a bar and have a couple of drinks with =)
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Абе номера е, че разпищоления подход не се поощрява - дори напротив. Гадовете са силни, един куцо хвърлен зар без проблеми може да те утрепе даже и в най-благоприятната ситуация. От друга страна ако не се вреш у мелето когат не ти е тва работата, не размахваш неонова табелка "тук съм , насам стреляйте" и като цяло - действаш както реално би действал някой в заплашителна обстановка практиката е показала, че фаталити рейта не е чак толкова голям. Както мъдро пише в 1д4чан:
Important Things to Remember
Grim darkness is grim.
That guy over there looks strange. He is probably a heretic.
USE COVER!
USE GRENADES TOO!
When the Psyker attempts to use his powers, knock him out.
Important Things to Remember
Grim darkness is grim.
That guy over there looks strange. He is probably a heretic.
USE COVER!
USE GRENADES TOO!
When the Psyker attempts to use his powers, knock him out.
OneWithNothing- Баш-Лютия
- Брой мнения : 42
Join date : 01.02.2011
Местожителство : Майненбург.
Re: Светът в 41вото хилядолетие
OneWithNothing написа:
Important Things to Remember
Grim darkness is grim.
That guy over there looks strange. He is probably a heretic.
USE COVER!
USE GRENADES TOO!
When the Psyker attempts to use his powers, knock him out.
ИИИИВООООО... а, той не е регистриран
Това, което се опитваме да обясним е, че както казваме ний психолозите "perception is reality". Като си роден в дупка, цял живот си расъл в дупка и единственото обнадеждаващо нещо, което някой някога ти е казал е "Императора ни пази!" няма как да станеш благороден и галантен защитник на доброто и правдата. Ако това все пак се случи тия обикновено ги слагат в първите редици на Импириъл Гарда, където сините им изпълнени с надежда очи обикновено свършват хранителния тракт на някой орк.
Последната промяна е направена от Unsummoner на Сря Фев 02, 2011 3:13 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Ъъъм... защо не сa всички снайперисти?
До колко са достъпни неща като невидимост, телепортация и "Anatomy boosts" (super speed, super sense, super streinght and etc.) , било то като технология, магия или друго.
Между другото, акцента върху битките ли е или върху RP-ing-а
До колко са достъпни неща като невидимост, телепортация и "Anatomy boosts" (super speed, super sense, super streinght and etc.) , било то като технология, магия или друго.
Между другото, акцента върху битките ли е или върху RP-ing-а
Последната промяна е направена от Angel на Сря Фев 02, 2011 5:09 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Angel написа:Ъъъм... защо не се всички снайперисти?
До колко са достъпни неща като невидимост, телепортация и "Anatomy boosts" (super speed, super sense, super streinght and etc.) , било то като технология, магия или друго.
Между другото, акцента върху битките ли е или върху RP-ing-а
Мисля, че не си схванал няколко важни неща, но по реда си.
- невидимост - най-близкото такова нещо са специалните костюми на Офисио Ассассинорум, които могат да се сливат със средата, както и някои психични сили, които имат аналогично действие.
- телепортация - Имаше някаква елдарска технология, която е супер мега хипер епична, но това е ерес, така че пропускаме. Също така Тау имат технология за кратки и бързи скокове през имматериума, които им позволяват ефективно да преминават известни разстояния..., но и това е ерес. Такива сили не знам да има конкретно, но всяка такава проява е считана за намеса на Хаоса и е считана за... мда, ерес...
- колкото до всякакви видове аугментации - има бионични крайници, които могат да се слагат с цел амплификация на способностите на индивида. Жив пример са Техно Жреците от Марс, които малко по малко заместват почти всичките си биологични части с машинни. За да не ме разбереш погрешно - от всички, които ползват такива неща единствено разните фанатични на тая тема го правят пожелателно, за всички други това е обикновено нужно заради тежки телесни повреди и т.н.
- Магия... всичко, което носи надпис магия е ЕРЕС! Дори Санкционираните Имперски Псикари са обучени, че ползването на психичните им способности е изключително опасна дейност застрашаваща не само тяхната, а и безопасността на всички около тях. Много добре беше описано "Представи си, че има някъде врата, която води към ада! Сега си представи, че тази врата е в главата ти!". Всеки път когато се манифестира някаква сила има шанс да стане фиаско, при което се хвърля по една таблица каква мизерия се случва. Най-мизерното, което може да се случи е да замирише на развалени яйца, най-ужасното е да те обладае демон и да избие всичко живо. В нашето парти помня, че психаря лекуваше членовете на групата под прицела на останалите... и веднъж не щеш ли си призова демон като пич, ей тъй без да иска... И това са обучените типове! Смятай за какво иде реч при рандъм недоклатен култис/заклинател дето директно си чете от мрачните писания...
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Aко инквизицията гони неща, който потенциално могът да бъдат "вреда" то те трябва да избият всичко, включително себеси, защото всяко живо същество има потенциа да метне ключ в механизма. Да размахаш бялото флагче обаче не е най-удачното нещо във всеки случай и вместо да се борят с тези който биха могли да сгрешат, трябва да се стремят да им помагат да оправят грешките, когато и ако те се случат. Трябва да бутат границите на възможностите си, а не да се стремят да подържат статуквото в вселена, която се мени с всяка изминала секунда. В момента те вървят към опадака на инквизицията и разпадането на баланса, който се стремят да постигнат. На края ще се стигне до нова епична битка, за която ще трябваа не часовник а меч. О, и богът на промяната си има и брат, нали? Или наистина има монета с една страна?
Още нещо, според играта - живота е крехък, нали така? Но той си е бил един и същ и в средновековния и в 41k Warhammer, и продължава да си бъде... "крехък"
Може ли да ми дадеш линк къде мога да се запозная повече с Lore-a, преди да продължа да метам рандом въпроси, по това, което ми е на лице.
Във всеки случай това звучи доста интерсно и ако някога организирате игра и аз съм на разположение с удоволствие бих се присаеднил ако ви трябва още един човек.
PS: Нищо не каза за снайпреистите. >.<
Още нещо, според играта - живота е крехък, нали така? Но той си е бил един и същ и в средновековния и в 41k Warhammer, и продължава да си бъде... "крехък"
Може ли да ми дадеш линк къде мога да се запозная повече с Lore-a, преди да продължа да метам рандом въпроси, по това, което ми е на лице.
Във всеки случай това звучи доста интерсно и ако някога организирате игра и аз съм на разположение с удоволствие бих се присаеднил ако ви трябва още един човек.
PS: Нищо не каза за снайпреистите. >.<
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Angel написа:Aко инквизицията гони неща, който потенциално могът да бъдат "вреда" то те трябва да избият всичко, включително себеси, защото всяко живо същество има потенциа да метне ключ в механизма. Да размахаш бялото флагче обаче не е най-удачното нещо във всеки случай и вместо да се борят с тези който биха могли да сгрешат, трябва да се стремят да им помагат да оправят грешките, когато и ако те се случат. Трябва да бутат границите на възможностите си, а не да се стремят да подържат статуквото в вселена, която се мени с всяка изминала секунда. В момента те вървят към опадака на инквизицията и разпадането на баланса, който се стремят да постигнат. На края ще се стигне до нова епична битка, за която ще трябваа не часовник а меч. О, и богът на промяната си има и брат, нали? Или наистина има монета с една страна?
Некой да го удари... моля ви... Не схващаш ли - Империята на човечеството е една изключително закостеняла структура прогризана от вътре от собствените си падения и грехове! И да, прити мъч това прави Инквизицията, тя е един реално неконтролируем орган коригиращ всички вътрешни и външни заплахи за човечеството. Има два основни клона на които се дели инквизицията - Пуритани/предпочитат блаженото невежеството и заредената огнехвъргачка/ и Радикали/те са с по-двойнствени стандарти, позволяват си да ползват ксеноски технологии и се дълбаят в забраненото познание като някои дори правят непростими престъпления като ползването на диймънхостове в името на каузата/. Инквизицията е в константна войнна с "врагът отвън" и "врагът отвътре", тоест със самата себе си! Да, това до голяма степен е ирационално и непродуктивно, също като светата инквизиция 15-6 век! Няма нищо найс - лайк риъл факинг лайф!
Инак снайперисти си има, въпросните асасини от Officio Assassinorum. Мда, това е официален орган на имперската администрация, който е доста търсен и полезен за разни по-крайни промени в разпределението на властта.
Ако искаш да разбереш повече по всичко, което може да те интересува по въпроса мястото е тук: http://www.lexicanum.com/
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Ицето рейджна...
Снайперистите работят, но най-често срещания сценарий на играта е разследване на нещо, след което seek and destroy the heretics. Което ги прави теоретически много мощни, но на практика не чак твърде използваеми навсякъде. Колкото до тва дали е биткаждийски или с друга ориентация - както ви го направи ДМ-то обаче попринцип правилото е, че само с битки не можеш да се оправиш. Най-често с груба сила не можеш да си изпълниш задачата, а често - и да оцелееш. Hence, the high fatality rate.
Колкото до това кой гони инквизицията - Инквизицията е една от най-могъщите организации в Империума, която има правото и властта да се разпорежда с вътрешните дела на ВСЕКИ и да разследва каквото й скимне. Работи най-вече в три насоки, като всеки орден в нея си има специалност -
Ордо Еретикус гори еретици.
Ордо Ксенос (xeno - gот гръцки чужд) ограничават извънземното влияние, което може да поквари общерството с присъствието си (като горят пришълци и еретиците, които си имат вземане-даване с тях).
Ордо Малеус се разправя с демони и свързаните с тях мизерии.
А понеже това е доста интересен въпрос - какво всъщност е ереста и има ли почва тя у нас?
Понеже императора е Бог, а империума е неговото царсвто, правилата в Империума са Божествения ред, който гарантира съществуването на човечеството. Всяко действие, което по някакъв начин не съответства на този изграден свещен ред е ерес. Отцепничеството е ерес. Бунта срещу вастта е ерес. Неизпълнение на заповеди от най-високо ниво е ерес. Заплашването на хиляди животи, като не се предава вещица или псайкър на съответните институции, които да се "погрижат за тях" е ерес. Дезертьорството и отстъпничеството са едни от най-страшните ереси. Контактите с извънземни и мутанти водят до морална поквара и следователно са ерес. Небоготворенето на Императора или боготворенето на други богове е ерес (да не говорим че е опасно). Неплащането на дължимите данъци към Трона е ерес. Абе, много нещща са ерес. Общото правило е, че ако нещо заплашва властта на империума, лоялността на поданиците му или сигурността в твърде голям мащаб, то е ерес.
Снайперистите работят, но най-често срещания сценарий на играта е разследване на нещо, след което seek and destroy the heretics. Което ги прави теоретически много мощни, но на практика не чак твърде използваеми навсякъде. Колкото до тва дали е биткаждийски или с друга ориентация - както ви го направи ДМ-то обаче попринцип правилото е, че само с битки не можеш да се оправиш. Най-често с груба сила не можеш да си изпълниш задачата, а често - и да оцелееш. Hence, the high fatality rate.
Колкото до това кой гони инквизицията - Инквизицията е една от най-могъщите организации в Империума, която има правото и властта да се разпорежда с вътрешните дела на ВСЕКИ и да разследва каквото й скимне. Работи най-вече в три насоки, като всеки орден в нея си има специалност -
Ордо Еретикус гори еретици.
Ордо Ксенос (xeno - gот гръцки чужд) ограничават извънземното влияние, което може да поквари общерството с присъствието си (като горят пришълци и еретиците, които си имат вземане-даване с тях).
Ордо Малеус се разправя с демони и свързаните с тях мизерии.
А понеже това е доста интересен въпрос - какво всъщност е ереста и има ли почва тя у нас?
Понеже императора е Бог, а империума е неговото царсвто, правилата в Империума са Божествения ред, който гарантира съществуването на човечеството. Всяко действие, което по някакъв начин не съответства на този изграден свещен ред е ерес. Отцепничеството е ерес. Бунта срещу вастта е ерес. Неизпълнение на заповеди от най-високо ниво е ерес. Заплашването на хиляди животи, като не се предава вещица или псайкър на съответните институции, които да се "погрижат за тях" е ерес. Дезертьорството и отстъпничеството са едни от най-страшните ереси. Контактите с извънземни и мутанти водят до морална поквара и следователно са ерес. Небоготворенето на Императора или боготворенето на други богове е ерес (да не говорим че е опасно). Неплащането на дължимите данъци към Трона е ерес. Абе, много нещща са ерес. Общото правило е, че ако нещо заплашва властта на империума, лоялността на поданиците му или сигурността в твърде голям мащаб, то е ерес.
OneWithNothing- Баш-Лютия
- Брой мнения : 42
Join date : 01.02.2011
Местожителство : Майненбург.
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Unsummoner написа:Angel написа:Aко инквизицията гони неща, който потенциално могът да бъдат "вреда" то те трябва да избият всичко, включително себеси, защото всяко живо същество има потенциа да метне ключ в механизма. Да размахаш бялото флагче обаче не е най-удачното нещо във всеки случай и вместо да се борят с тези който биха могли да сгрешат, трябва да се стремят да им помагат да оправят грешките, когато и ако те се случат. Трябва да бутат границите на възможностите си, а не да се стремят да подържат статуквото в вселена, която се мени с всяка изминала секунда. В момента те вървят към опадака на инквизицията и разпадането на баланса, който се стремят да постигнат. На края ще се стигне до нова епична битка, за която ще трябваа не часовник а меч. О, и богът на промяната си има и брат, нали? Или наистина има монета с една страна?
Некой да го удари... моля ви... Не схващаш ли - Империята на човечеството е една изключително закостеняла структура прогризана от вътре от собствените си падения и грехове! И да, прити мъч това прави Инквизицията, тя е един реално неконтролируем орган коригиращ всички вътрешни и външни заплахи за човечеството. Има два основни клона на които се дели инквизицията - Пуритани/предпочитат блаженото невежеството и заредената огнехвъргачка/ и Радикали/те са с по-двойнствени стандарти, позволяват си да ползват ксеноски технологии и се дълбаят в забраненото познание като някои дори правят непростими престъпления като ползването на диймънхостове в името на каузата/. Инквизицията е в константна войнна с "врагът отвън" и "врагът отвътре", тоест със самата себе си! Да, това до голяма степен е ирационално и непродуктивно, също като светата инквизиция 15-6 век! Няма нищо найс - лайк риъл факинг лайф!
Инак снайперисти си има, въпросните асасини от Officio Assassinorum. Мда, това е официален орган на имперската администрация, който е доста търсен и полезен за разни по-крайни промени в разпределението на властта.
Ако искаш да разбереш повече по всичко, което може да те интересува по въпроса мястото е тук: http://www.lexicanum.com/
Схващам, търся loophole.
Angel- Брой мнения : 72
Join date : 01.02.2011
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Смятам, че ще е хубаво да направим по една тема за отделните системи, за да могат хората да си съставят представа за ролята, която е основно застъпена в тях. Да - във всяка от отделните части играеш сравнително ограничена концепция чисто теоретично, но реално всяка една от тях предоставя невероятно голяма свобода в начина на интерпретиране и пресъздаване на персонажа. Това е хубавото на ВХ, че системата е достатъчно изчистена, за да ти позволи да се съсредоточиш максимално върху личността на героя си и всичкия флейвър свързан с тая работа.
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Здравейте хорица,
Виждам, че в темата от доста време не е писано, но аз за първи път разглеждам този форум, а Warhammer 40K доста ме вълнува. Голям фен съм на играта с миниатюри, но още не съм изпробвал нито една от ролевите.
Някъде видях, че нямало телепортация при хората... ами има. Не толкова точна, колкото при елдарите примерно, но си имат. Използват я примерно Терминаторите на Space Marines, но и на други места. Но е важно да се отбележи, че това е една невероятно напреднала технология, която хората не могат да репродуцират вече, а само ползват стари егземпляри. Това телепортиране става чрез преминаване през WARP-a, което далеч не е точно (до колкото ми е известно).
Тау доста често, и на много места успешно, се опитват да търгуват с хората. Това разбира се е ерес, но ако някоя колония реши да ползва сечива на ТАУ, в самата империя може десетилетия да не се разбере, ако не и повече. Тау обаче (противно на горенаписаното) нямат телепортация. Телепортирането в този свят се извършва чрез преминаване през Warp-а или просто изкривяване на време пространството отново посредством Warp-a. Съответно ТАУ нямат такава технология.
Има бионични приставки, които могат да те направят по-добър във всичко, но това е нещо много скъпо, а населението на Империята е много бедно. Скъпо в смисъл на скъпо дори за най-богатите. Да си набавиш и добри оръжия не е толкова лесно.
Относно МАГИЯ-та: Това не е магия в смисъла на фентази сетингите. С нея не можеш да правиш всичко, което в DnD например. Могъщи псайкъри добре обучени в това могат едва да пречупват време пространстовот с помощта на warp-a и това им дава способности като бързина, сила, телекинеза, електричество и тн. Не Fireball, Dragon, See the Future, Wish и тн.
Също до колкото ми е известно необучени псайкъри не могат да отворят сериозен процеп в Warp-a. Обучените го правят просто защото нещата, които се мъчат да правят предизвикват голямо изтъняване на границата и някой, който причаква вътре решава да скокне през прецепа за да каже "здрасти". За това не съм тотално наясно. Но това съм чел. Може и да бъркам.
Религията към императорът не е единствената позволена. На Марс примерно не я изповядват. Те си изповядват своята Духът на Машините религия. И макар, че те не се водят в империята, а са по-скоро съюзници могат свободно да си ходят където си искат като нормалните хора и съответно има и други които я изповядват. Също не съм чел никъде, че ако не изповядваш никоя религия се водиш еретик. Макар, че за разлика от нашите религии там хората знаят, че императорът съществува, знаят също, че той и Астрономикона помагат на корабите да се движат из пространството и съответно да не "вярваш" в него е като ние да не вярваме, че Алпите съществуват. Виж почитането му е друг въпрос.
ПП. Ако на някой му е интересно да разбере за играта с минатюри с удоволствие бих му показал от къде да почерпи малко информация. Аз от друга страна съм събрал две армии и имам маса и терен, така че ако някой се зариби няма нужда да дава толкова много пари за да изпробва или дори често да играе... поне с мен.
Виждам, че в темата от доста време не е писано, но аз за първи път разглеждам този форум, а Warhammer 40K доста ме вълнува. Голям фен съм на играта с миниатюри, но още не съм изпробвал нито една от ролевите.
Някъде видях, че нямало телепортация при хората... ами има. Не толкова точна, колкото при елдарите примерно, но си имат. Използват я примерно Терминаторите на Space Marines, но и на други места. Но е важно да се отбележи, че това е една невероятно напреднала технология, която хората не могат да репродуцират вече, а само ползват стари егземпляри. Това телепортиране става чрез преминаване през WARP-a, което далеч не е точно (до колкото ми е известно).
Тау доста често, и на много места успешно, се опитват да търгуват с хората. Това разбира се е ерес, но ако някоя колония реши да ползва сечива на ТАУ, в самата империя може десетилетия да не се разбере, ако не и повече. Тау обаче (противно на горенаписаното) нямат телепортация. Телепортирането в този свят се извършва чрез преминаване през Warp-а или просто изкривяване на време пространството отново посредством Warp-a. Съответно ТАУ нямат такава технология.
Има бионични приставки, които могат да те направят по-добър във всичко, но това е нещо много скъпо, а населението на Империята е много бедно. Скъпо в смисъл на скъпо дори за най-богатите. Да си набавиш и добри оръжия не е толкова лесно.
Относно МАГИЯ-та: Това не е магия в смисъла на фентази сетингите. С нея не можеш да правиш всичко, което в DnD например. Могъщи псайкъри добре обучени в това могат едва да пречупват време пространстовот с помощта на warp-a и това им дава способности като бързина, сила, телекинеза, електричество и тн. Не Fireball, Dragon, See the Future, Wish и тн.
Също до колкото ми е известно необучени псайкъри не могат да отворят сериозен процеп в Warp-a. Обучените го правят просто защото нещата, които се мъчат да правят предизвикват голямо изтъняване на границата и някой, който причаква вътре решава да скокне през прецепа за да каже "здрасти". За това не съм тотално наясно. Но това съм чел. Може и да бъркам.
Религията към императорът не е единствената позволена. На Марс примерно не я изповядват. Те си изповядват своята Духът на Машините религия. И макар, че те не се водят в империята, а са по-скоро съюзници могат свободно да си ходят където си искат като нормалните хора и съответно има и други които я изповядват. Също не съм чел никъде, че ако не изповядваш никоя религия се водиш еретик. Макар, че за разлика от нашите религии там хората знаят, че императорът съществува, знаят също, че той и Астрономикона помагат на корабите да се движат из пространството и съответно да не "вярваш" в него е като ние да не вярваме, че Алпите съществуват. Виж почитането му е друг въпрос.
ПП. Ако на някой му е интересно да разбере за играта с минатюри с удоволствие бих му показал от къде да почерпи малко информация. Аз от друга страна съм събрал две армии и имам маса и терен, така че ако някой се зариби няма нужда да дава толкова много пари за да изпробва или дори често да играе... поне с мен.
Reepy- Брой мнения : 5
Join date : 14.03.2011
Age : 38
Re: Светът в 41вото хилядолетие
За телепортаторите си прав, има ги, но са толкова рядък и труден за подържане археотек, че само много сепцифични части като Адептус Астратес и Инквизицията могат да се доберат(не като да е "Скоти, телепортирай ме.")... Макар, че има в Роуг Трейдър "достъпен" телепортър за кораба, но... абе трябва да си ебати и богатия и да караш крайцер.
Относно ТАУ, знам че не е точно телепортация, но беше описано в някоя от книгите, че някои техни кораби правят кратки скокове през уорпа и взимат бързо кратки разстояния.
Колкото до Култ Механикус, да той е единствената позволена ерес в Империума като и това не е съвсем вярно, защото Омнисая е тяхното име за Императора. Т.ест. и те го почитат. Малко като Иисус при мюсюлманите. И понеже са твърде ценни(сиреч никой нищо не може да подкара без тях) им се разминава. Отделно, че има абсолютно неразбирателство в целия Империум относно догмата.
За останалото мисля, че мненията ни се припокриват.
Радвам се, че има още фенове на 40К на форума, който в последно време е позамрял поради редица причини..., НО СКОРО ИДВА НОВА ЕРА!!! ИМПЕРИУМА ЩЕ ТЪРЖЕСТВУВА ОТНОВО МУАХАХАХАХХАХАХАХ! И както казва, Янакиев, "отново ще ПОРИМ звездните простори и ще ПОРИМ неверници и ксеноска измет!!!"
Относно ТАУ, знам че не е точно телепортация, но беше описано в някоя от книгите, че някои техни кораби правят кратки скокове през уорпа и взимат бързо кратки разстояния.
Колкото до Култ Механикус, да той е единствената позволена ерес в Империума като и това не е съвсем вярно, защото Омнисая е тяхното име за Императора. Т.ест. и те го почитат. Малко като Иисус при мюсюлманите. И понеже са твърде ценни(сиреч никой нищо не може да подкара без тях) им се разминава. Отделно, че има абсолютно неразбирателство в целия Империум относно догмата.
За останалото мисля, че мненията ни се припокриват.
Радвам се, че има още фенове на 40К на форума, който в последно време е позамрял поради редица причини..., НО СКОРО ИДВА НОВА ЕРА!!! ИМПЕРИУМА ЩЕ ТЪРЖЕСТВУВА ОТНОВО МУАХАХАХАХХАХАХАХ! И както казва, Янакиев, "отново ще ПОРИМ звездните простори и ще ПОРИМ неверници и ксеноска измет!!!"
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Ами аз точно това имах в предвид за телепортацията.
Колкото за кратките скокове на ТАУ, нищо подобно. Корабите им са много бързи тн. но те warp-a не могат да манипулират изобщо. За това и ги има в съвсем малък сектор, макар и много тясно населен със звезди.
Колкото за кратките скокове на ТАУ, нищо подобно. Корабите им са много бързи тн. но те warp-a не могат да манипулират изобщо. За това и ги има в съвсем малък сектор, макар и много тясно населен със звезди.
Reepy- Брой мнения : 5
Join date : 14.03.2011
Age : 38
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Еми нз, бях го чел в някой от фикшъните. Трябва да погледна пак. Пък може и да не съм го доразбрал.
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
В Scourge the heretic. В смисъл за кратки скокове по стабилни пътища през уарпа няма нужда от навигатор, но поцедурата е бая бавна. Иначе, верно им е тежко на сините човечета, и таз технология нямат. Хубаво че компенсират с ебати пушкалата.
А необучените психари... Напротив, именно те отварят най-сериозен път за демоните и другите психически хищници отвъд. На практика всеки псайкър го прави, когато използва каква да е психична сила, в някои случаи дори когато ума му е под голямо напрежение. Разликата между нетренираните и тренираните психари е, че при нетренираните шанса да привлекат вниманието на някой демон е много по-голям, а шанса да се защитят от нападението му и "да не го пуснат" да влезе в тази реалност е молекулярен. Което не значи, че тренираните са много по-добре, но поне в общия случай няма опасност от главите им да експлодира река от чудовища от друго измерение докато си пият чая.
А необучените психари... Напротив, именно те отварят най-сериозен път за демоните и другите психически хищници отвъд. На практика всеки псайкър го прави, когато използва каква да е психична сила, в някои случаи дори когато ума му е под голямо напрежение. Разликата между нетренираните и тренираните психари е, че при нетренираните шанса да привлекат вниманието на някой демон е много по-голям, а шанса да се защитят от нападението му и "да не го пуснат" да влезе в тази реалност е молекулярен. Което не значи, че тренираните са много по-добре, но поне в общия случай няма опасност от главите им да експлодира река от чудовища от друго измерение докато си пият чая.
OneWithNothing- Баш-Лютия
- Брой мнения : 42
Join date : 01.02.2011
Местожителство : Майненбург.
Re: Светът в 41вото хилядолетие
OneWithNothing написа:Което не значи, че тренираните са много по-добре, но поне в общия случай няма опасност от главите им да експлодира река от чудовища от друго измерение докато си пият чая.
That would be ONE HELL of a tea party
Unsummoner- Post-Admin
- Брой мнения : 63
Join date : 31.01.2011
Местожителство : Macabeus Quintus
Re: Светът в 41вото хилядолетие
Warpspawn horrors eating your brains = Grimdark. And in Grimdark we trust...
Reepy, от чисто любопитство - кои армии си събрал?
Reepy, от чисто любопитство - кои армии си събрал?
OneWithNothing- Баш-Лютия
- Брой мнения : 42
Join date : 01.02.2011
Местожителство : Майненбург.
Re: Светът в 41вото хилядолетие
OneWithNothing написа:Warpspawn horrors eating your brains = Grimdark. And in Grimdark we trust...
Reepy, от чисто любопитство - кои армии си събрал?
Уоу... сори, че така закъснявам.
Тираниди (3500 точки) и Елдари (4000+ точки).
Reepy- Брой мнения : 5
Join date : 14.03.2011
Age : 38
Страница 1 от 2 • 1, 2
Страница 1 от 2
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите